افكار بلا حدود
يسرنا تسجيلك معنا فى اسرة "افكار بلا حدود"
او توجة الى منتدى الشكاوى والمقترحات واترك لنا رسالتك او رايك او تعليقك

لا تكن سلبى وشاركنا برايك
افكار بلا حدود
يسرنا تسجيلك معنا فى اسرة "افكار بلا حدود"
او توجة الى منتدى الشكاوى والمقترحات واترك لنا رسالتك او رايك او تعليقك

لا تكن سلبى وشاركنا برايك
افكار بلا حدود
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هو منتدى بلا حدود لكل من لدية فكرة عن الحياة بجميع جوانبها او اراد ان يبنى او يعدل او يصقل مهاراتة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» هااااااااااام انا ميار
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء 04 يونيو 2013, 3:02 pm من طرف miiiyaaar

» هااااااااااااااااااااااااااااااااااااام جدا للجميع
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين 04 فبراير 2013, 1:57 pm من طرف ahmed kamal

» نكت (25 يناير)
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأحد 28 أغسطس 2011, 3:19 am من طرف Ø§Ù„برنسيسه ميم

» يا جماعة اللى عندة برنامج fun house ياريت يرفعة وشكرا
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين 28 فبراير 2011, 2:24 pm من طرف ماندو

» عبر عن شعورك فقط بكلمه واحده
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين 22 نوفمبر 2010, 5:55 am من طرف ريهام الأفندي

» كل سنه وفارس البرق طيبه
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت 14 أغسطس 2010, 11:26 pm من طرف Ø§Ù„برنسيسه ميم

» الى كل مغرور...........
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء 21 أبريل 2010, 2:25 am من طرف EslamDieDe

» حمام الهناااااااااااااااااااااا
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس 08 أبريل 2010, 7:42 pm من طرف Ø§Ù„برنسيسه ميم

» شعر حبيبتك يكشف لك شخصيتها
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس 08 أبريل 2010, 7:37 pm من طرف Ø§Ù„برنسيسه ميم

» فتى قريش المدلل
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس 08 أبريل 2010, 7:37 pm من طرف Ø§Ù„برنسيسه ميم

» الذكاء العاطفى للرجل
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين 15 مارس 2010, 12:40 am من طرف ahmed kamal

» حق انها عائله محترمه
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأحد 14 مارس 2010, 11:40 pm من طرف Ø§Ù„برنسيسه ميم

» هل كلمه اسف تمحى الجرح ؟؟؟
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأحد 14 مارس 2010, 9:21 pm من طرف يسرا

» الفراق
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأحد 14 مارس 2010, 1:20 am من طرف يسرا

» مين يقول 10 مرات
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت 13 مارس 2010, 11:22 pm من طرف نسمة عبري

» جـوائـز ستيــلا
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالجمعة 12 مارس 2010, 12:32 am من طرف يسرا

» الرومانسيون قادمون لمن يقبل التحدي
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس 11 مارس 2010, 8:46 pm من طرف يسرا

» الصمت اجمل رد للفرااااااااااق
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس 11 مارس 2010, 8:36 pm من طرف يسرا

» نصاحه عريس؟
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس 11 مارس 2010, 8:06 pm من طرف يسرا

» عبر عن مشاااعرك بأغنيه و احكم ع الي بعدك بيهااا ..
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء 09 مارس 2010, 10:20 pm من طرف يسرا

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
البرنسيسه ميم
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Vote_rcapتهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Voting_barتهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Vote_lcap 
EslamDieDe
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Vote_rcapتهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Voting_barتهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Vote_lcap 
ahmed kamal
a7med rashkat
يسرا
thesoundofsilence
miro
فارس البراق
ماندو
noor

تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

EslamDieDe
noor
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
noor
مفكر سوبر
مفكر سوبر
noor

انثى العمر : 29
المزاج : tamam

تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء 23 ديسمبر 2009, 5:38 pm

تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ A6rb.Com711هاي يا جماعةتهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ A6rb.Com711

انا جايبه لعبه لذيذه وان شاء الله تعجبكم

اللعبه هى

كل عضو يدخل يكتب اي عباره او اي كلمه

والعضو اللي بعده يقول لمين يهديها

ويكتب عباره اخرى واللي بعده يهديها وهكذا

تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 344305 تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 344305 تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 344305
noor
مفكر سوبر
مفكر سوبر
noor

انثى العمر : 29
المزاج : tamam

مُساهمةموضوع: رد: تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء 23 ديسمبر 2009, 5:41 pm

انا هابدأ

تقول لمين يا خوفى منك

الاجابه للعضو اللى بعدى
EslamDieDe
مشرف مميز
مشرف مميز
EslamDieDe

ذكر العمر : 33
المزاج : مرح دائمااااااااا

مُساهمةموضوع: رد: تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء 23 ديسمبر 2009, 11:59 pm

جميييييله اوي العبه دي يا نوووووووووووووووور
و انا بهديييهااا لنفسي لان انا بجد مش عااارف انا عاااوز ايه و مش فاااهم دماااااااااغ نفسي

و بقوووووووووووووووول جملتي

انت السبب لمييييييين نهديهاا دي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 139662 تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 37635
http://www.amrdiabstreet.com
البرنسيسه ميم
مـــــشــــــــــــرف
مـــــشــــــــــــرف
البرنسيسه ميم

انثى العمر : 35
المزاج : ذى العنب

مُساهمةموضوع: رد: تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس 24 ديسمبر 2009, 5:43 pm

جميله أوى يا نور اللعبه دى عشان كلنا بنشارك فيها

ومرسى ليك يا اسلام

بالنسبه لجملتك فانا بهديها (لنفسى)

اما سؤالى,,,

انته طلعت سوسه؟
نسمة عبري
مفكر نشط
مفكر نشط
نسمة عبري

انثى العمر : 33
المزاج : مش دايما تمام

مُساهمةموضوع: رد: تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس 24 ديسمبر 2009, 11:33 pm

جمييييييلة يا نور الفكرة دي
و بالنسبة لجملتك يا ميار انا بهديها لحد من اصحابي طلع سوسة فعلا
و جملتي انا
سكوتك احسن
EslamDieDe
مشرف مميز
مشرف مميز
EslamDieDe

مُساهمةموضوع: رد: تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالجمعة 25 ديسمبر 2009, 1:42 pm

جميله جملتك يا نسمه و انا بهدبهااا لرشأت

جملتي انااااااااااااااااااااااااااااا

رااااااااااااااااااااااااااحت عليييييييييييييييييييييييك ؟

تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 139662 تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 37635
يسرا
مـــــشــــــــــــرف
مـــــشــــــــــــرف
يسرا

انثى العمر : 32
المزاج : تمااااااااااااااام والحمد لله بس مش دايما

مُساهمةموضوع: رد: تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالجمعة 25 ديسمبر 2009, 11:18 pm

حلوة اووووووووووووووى ياجماعه اللعبه دى
وانا بهديها لحد من اصحابى
جملتى
ربنا يسمحك
EslamDieDe
مشرف مميز
مشرف مميز
EslamDieDe

مُساهمةموضوع: رد: تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأحد 27 ديسمبر 2009, 12:00 am

حلوه منك دي يا يسرااا و جت في وقتهاااا
انا بهدبهاا لاحمد كماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال

جملتي انااااا

هعيش حياااتي و مش هفكر الا في نفسي ؟؟؟؟؟؟؟ بالعربي محدش يستااهل

تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 436696

يسرا
مـــــشــــــــــــرف
مـــــشــــــــــــرف
يسرا

انثى العمر : 32
المزاج : تمااااااااااااااام والحمد لله بس مش دايما

مُساهمةموضوع: رد: تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأحد 27 ديسمبر 2009, 3:12 am

جااااااااااااامده موووووووووووت كلمتك
وده اللى انا ناويه عليه
وهديها لكل النااااااس الاندال
الناس البلاستيك يعنى
جملتى كما تدين تدان
EslamDieDe
مشرف مميز
مشرف مميز
EslamDieDe

مُساهمةموضوع: رد: تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين 28 ديسمبر 2009, 9:49 pm

شكرااااااااااااا اوي يا يسرااااااااا
الجمله دي مستنيهااااا من زمااااااااااااااااااااااان

من غير غروووووور انا بهديهاا لنفسي عشااان انا بعمل حجااات كتير مش المفروووض اعملهااا
و بصراااحه بقاااااااااا انا لازم احترم نفسي شووووويه بقاااااااااا و بطل بناااات
و بردووووووووووووو احمد كماااال هو بردووو مش ملاااااااااااااك

و ده بردووو ميمنعش ان انا بريئ انا اصلا مش بتااع بناات و الله

جملتي اناااا

بكره جاااي حكم الايااام و الي هزم يصبح مهزووووووووووووووووووم !!!!!!!!
نهديهااا لميييييين

تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 75867

ماندو
مفكر سوبر
مفكر سوبر
ماندو

ذكر العمر : 29
المزاج : جامد اخر حاجه

مُساهمةموضوع: رد: تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء 30 ديسمبر 2009, 6:51 pm

اولا ميرسى على ردك وصراحتك مع نفسك
بس لا انت ولال احمد كمال ملايكه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
وجملتك دى
تقريبا زى كما تدين تدان
انا اهديها لاىحد غلط فى حقى
جملتى
.....
عقاب الندل اجتنابه
تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 589563
EslamDieDe
مشرف مميز
مشرف مميز
EslamDieDe

مُساهمةموضوع: رد: تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأحد 03 يناير 2010, 10:15 am

بص يا ماااندوووووووووووو مفيش حد ملااااااااااااك بس انا احترم الانساااان الي يكووون صريييح مع نفسه اولا
عشااان محدش يحاااول يمسك علييييه غلطه مهماا كاانت كبييره اوصغييييييييييييييره

ثااانيااااا البناات دي في دمناااااااا خلااااااااااااااااص
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ميرسي على كلمتك جداااااااا

بس عشااان نهديهااا لازم نهديهااا لكل الناااااس الي مش صحااااب بجد
الي هماااااااااا يعرفوووك عشااان خدمه او مصلحه و دوووول كتيييييييييير

اما الصحااااااااااااب بجد صعب تلاااقفيهم عااارف ليييه
عشااان الصاااحب هو طيييييييبه قلب و دلووووقتي كل النااااس تعاااالب

جملتي انااا .....انا مش جرووح بقووول لك روووح

تهدي العباره دي لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1